اردیبهشت
۱۸
۱۳۹۹

کرونا

بعد از شیوع بیماری کرونا در کشور، اکثر مردم مجبور به خانه نشینی شدند و سبک زندگی خیلی از افراد جامعه دچار تغییر و تحول شد. یکی از تغییرات جدی در سبک زندگی مردم، یادگیری از طریق اینترنت میباشد. اینترنت که زمانی یک ابزار جانبی در زندگی اکثریت افراد جامعه بود، امروز به یک نیاز ضروری و حیاتی تبدیل شده است و دیگر نمی‌توان آن را از زندگی روزمره مردم حذف کرد.

مشکلی که وجود دارد،‌کمبود و خلا آموزش‌های دینی و مذهبی در عرصه اینترنت میباشد که بعد از شیوع بیماری کرونا این نیاز بیش از گذشته حس شد.

با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان شروع شده است و خیلی از افراد جامعه نیاز به آموزش‌های مذهبی دارند. در این پست تصمیم به معرفی چندین آموزش مجازی و دینی مفید برای شما گرفته ایم. انشالله با استفاده از این آموزش‌ها هم اطلاعات خود را افزایش دهید و هم در دوران کرونا از زمان خود بهینه استفاده کنید.

آموزش قرآن

برای یادگیری روانخوانی و روخوانی قرآن کریم به شما یک مجموعه رایگان و کامل را پیشنهاد می‌دهیم. آموزش قرآن کریم که در سایت «حوزه مجازی مهندس طلبه» قرار گرفته است یک مجموعه کامل و مفید برای یادگیری این کتاب آسمانی میباشد.

ماه مبارک رمضان یک فرصت عالی برای یادگیری قرآن کریم میباشد. پس این فرصت را برای یادگیری از دست ندهید و همین امروز شروع به یادگیری قرآن نمایید.

مکاسب

کتاب مکاسب یکی از کتاب های مهم موجود در حوزه های علمیه میباشد. اگر مایل به یادگیری کتاب مکاسب می‌باشید این فرصت طلایی را از دست ندهید. در این دوره سعی شده است که مباحث درس مکاسب با بیانی ساده ارائه شود.

شرح نهج البلاغه

اگر مایل به یادگیری شرح نهج البلاغه هستید، این مجموعه تصویری یک پیشنهاد عالی برای شما میباشد.

تمامی آموزش‌های معرفی شده رایگان میباشند. پس فرصت یادگیری را از دست ندهید و همین الان اقدام به یادگیری دروس دینی و مذهبی نمایید.

 

درباره نویسنده:

من متولد شهر مقدس تهرانم! پدرم پزشک و مادرم استاد دانشگاه هستند و خودم هم در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر(Computer) گرایش نرم افزار (Software) تحصیل کردم. بعد از اتمام لیسانس به عللی مسیر زندگیم عوض شد و تصمیم گرفتم دانشگاه رها کنم و دیگه ادامه تحصیل ندم و بیام حوزه...

۵ دیدگاه + فرستادن دیدگاه

  • سلام استاد
    چقدر دلمون براتون تنگ شده بود. چقدر کلاس های مجازی شما عالی بود و چقدر خالصانه زحمت می کشیدید. حیف شد که از ادامه در محضر شما بودن باز موندیم.
    ان شاء لله موفق و پیروز باشین

  • سلام مهندس طلبه ، ازتون مشورت میخوام میشه راهنماییم کنید؟من الان ۲۱ سالمه و الان پایه اول طلبگی جامعه الزهرا هستم، مهر میخوام وارد رشته مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار یا فناوری بشم، به نظرشما میشه همزمان هم مهندسی بخونم هم حوزه؟ اگر نمیشه ، پس میتونم بعد از لیسانس کامپیوتر به حوزه برگردم؟چون خیلی خیلی به رشته کامپیوتر علاقمندم.راستی من دبیرستان ،رشتم تجربی بوده معدلمم نزدیک ۲۰, میخوام برم مهندسی دانشگاه آزاد، به نظر شما تو ریاضیات مهندسی به مشکل نمیخورم؟ باتوجه به اینکه رشتم تجربی بوده میپرسم.ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خیلی خیلی سردرگمم.هم به حوزه علاقه دارم هم کامپیوتر، از طرفی تو زندگیم خیلی عقبم، مشکلاتی در زندگیم بوده باعث شد از ۱۸ سالگی نتونم برم دانشگاه.میخوام مهر حتما وارد دانشگاه بشم به امیدخدا.اگر ممکن بود پاسخمو بدید منتظرم.ممنون

  • سلام. به به. مجدد بنویسید.

  • واقعا کرونا فرصت خوبی برای مطالعه است. یا علی Big Smile

  • سلام
    به به اقا سید…چه عجب این طرفا پیداتون شد اقا؟؟؟؟
    ارادات برادر…

فرستادن دیدگاه

برای افزودن شکلک کلیک کنید

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette