جستجوی آرشیو " وابستگی"
خرداد
۱۴
۱۳۹۳
۱۴
۱۳۹۳
دکمه!
چند روز پیش یه جلسه با یکی از علما داشتم.ایشون هر کشوری که فکر کنید تبلیغ رفته.از آمریکا و کانادا بگیر تا همین کشورهای اطراف خودمون مثل لبنان و عراق.سی سالی میشه که توی کار تبلیغ خارج کشور هستن.
حوزه مجازی
لینک های جالب
- گریه های بی امان! (5713)
- مسافران هواپیما! (4186)
- مداحی انگلیسی! (4587)
- الگوی پرویز پرستویی! (4429)
- شیراز تمام قد ایستاد! (4847)
- جرم فرزاد جمشیدی مشخص شد! (5595)
- قویترین کشور جهان! (4106)
- شبیه "جُوْن" مثل بلال! (3926)
- مرگ بر! (3783)
- سازش هرگز! (4714)
آخرین دیدگاهها
- در مفت خور!
- در بیوگرافی من مهندس طلبه!(ورژن قدیمی بیوگرافی)
- در کرونا
- در عزیز دلم خیلی دوست دارم!
- در حامیان!
- در اخوندا دزدند!
- در شهریه!
- در مفت خور!
- در انتقاد!
- در حوزه آنلاین!

نوشته شده توسط