اسفند
۲۹
۱۳۸۹

نوروز آخوندی!

نوروز آخوندی!Reviewed by مهندس طلبه on Mar 20Rating:


نوروز آخوندی
تیک تاک…تیک تاک…تیک تاک…
کم کم داریم به روزای آخر سال ۱۳۸۹ نزدیک میشیم.شاید برای خیلی ها امسال هم مثل سال های گذشتشون بوده ولی برای من نه!چون من امسال وارد یک دنیای جدید به نام حوزه شدم.تجربه ای جدید و گرانبها و فوق العاده با ارزش…
امسال با همه خوبیها و بدی هاش داره تموم میشه،و همه خوبی ها و بدی ها داره به خاطره تبدیل میشه…آه خاطره

بگذاریم و بگذریم
امسال اولین سالیه نوروز و توی حوزم.البته خود سال تحویل توی خود حوزه نیستم چون دارم میرم تهران ولی خب منظورم اینه که این اولین سال تحویله که  به عنوان یه اخوندم!
توی این پست قصد ندارم خیلی صحبت کنم و فقط بد نیست یه نکته کوچولو درباره فرق عیدنوروز حوزه و دانشگاه بگم و اونم اینکه تعطیلات نوروز توی دانشگاه تا سیزده فروردین هست ولی توی حوزه تا پنجم!
دوستان خیلی سرتون و درد نمیارم و توی نوروزم حتما مهمون کامپیوتراتون هستم.
فقط قبل از خداحافظی یک نکته مهم و بگم
اینکه تصمیم دارم با یکی از طلبه های خارجی (از کشور امریکا ان شاالله)که توی قم داره درس طلبگی میخونه یه مصاحبه انجام بدlم.قطعی نیست.قبلش یه نظرسنجی ترتیب دارم.اگه رای خوب و درست درمونی بیاره مصاحبه و انجام میدم وگرنه بی خیال میشم.چون کار سختیه.پس لطفا همه دوستان توی نظرسنجی که سمت راست وبلاگ هست شرکت کنند.
به خدای سال های تحویل میسپارمتون
نوروزتون پیروز و هر روزتون نوروز
یا علی مددی

۸۹/۱۲/۲۹

      مطالب مرتبط

درباره نویسنده:

من متولد شهر مقدس تهرانم! پدرم پزشک و مادرم استاد دانشگاه هستند و خودم هم در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر(Computer) گرایش نرم افزار (Software) تحصیل کردم. بعد از اتمام لیسانس به عللی مسیر زندگیم عوض شد و تصمیم گرفتم دانشگاه رها کنم و دیگه ادامه تحصیل ندم و بیام حوزه...

۱۶ دیدگاه + فرستادن دیدگاه

  • اینم جالب بود…
    البته فکر کنم م.ن از دو سال پیش با وب شما آشنا بودم!!!
    ولی خب مدت مدیدی بود سر نزده بودم
    یا علی مدد

    • خدا رو شکر که دوباره بازگشتید!
      یا علی مددی

  • نوروز مهندسی طلبگیتون مبارک

  • سلام
    ندیدم لینکم رو اینجا جیگر؟
    ارمانخواهی کو؟
    شورشگر؟

    نیتت رو نگفتی
    برا چی میخوای باهاش حرف بزنی؟

    لطفاتو گفتگوت یه زاویه جدید باز کن

  • سلام.

    “آقای بهجت و طلبه ی صفرکیلومتر!”

    http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=103072

  • امیدوارم سال جدید پربرکت ترین سال برای شما و همه ی مردم جهان باشه!

    • خیلی ممنون
      امیدوارم شما هم سال خوب و پرباری داشته باشید
      یا علی مددی

  • “من امسال وارد یک دنیای جدید به نام حوزه شدم. تجربه ای جدید و گرانبها و فوق العاده با ارزش…”
    همه ی سالها از جهاتی مثل همند، اما در تمام عمر شاید یکی دو سال باشند که نقاط عطف منحنی مسیر زندگی اند. شاید مثل امسال برای شما.

    در مورد نظرسنجی: من قبلا هم دوست داشتم در نظرسنجی شرکت کنم. اما دیدم گزینه ای که مناسب نظر من باشه نیست. اگر این گزینه رو میذاشتین من بهش رای میدادم:
    “مسلما کار خوبیه، اما نمیدونم نسبت به مطالب دیگه ای که شما قراره توی وبلاگتون بهشون بپردازید(خصوصا بحث مقایسه ی حوزه و دانشگاه و همچنین بحث ازدواج دیرهنگام) در اولویت هست یا نه، خصوصا که طبق گفته ی خودتون این مصاحبه کار سختیه و ظاهرا وقت قابل توجهی از شما میگیره.”
    اینم از رای ما! در هر صورت اگر شما به این نتیجه رسیدی که مصاحبه اولویت داره و باید به زودی انجام بشه، من با نظر جناب مبشر صبح موافقم. یعنی اگر مخاطبان، بعضی از سوالها رو مطرح کنن مطمئنا تاثیر بیشتری از پاسخ ها خواهند گرفت.

    یه چیزی رو اگه نگم ناشکری کردم و اون اینه که در این مدتی که این وب رو راه انداختین واقعا مطالب خوب و به جایی رو گذاشتین. مثلا سری مطالب “شرح کامل حوضه!” با اینکه مختصر بودند اما انصافا برای من مفید بودن. مگه ما چند تا طلبه ی وبلاگ نویس که تجربه ی دانشگاه رو هم داشته باشن داریم؟ امثال من که میخوان با حوزه از نزدیک آشنا بشن، میتونن با خوندن این وب، از عینک شما دنیای درون حوزه رو ببینن. امتیاز عینک شما نسبت به عینک یک طلبه ی دانشگاه نرفته اینه که شما تفاوت های حوزه و دانشگاه رو بهتر می بینید و درک می کنید و برای ما نقل می کنید. اما مثلا اگر از یک طلبه بپرسن که “نظر شما در مورد رابطه ی اساتید با طلبه ها چیه؟” شاید بگه “رابطه ی نسبتا خوبی برقراره!” نیومده دانشگاه ببینه که بعضی از اساتید با چه غروری میان سر کلاس و بیان هر اشکال یا انتقادی از طرف شاگردشون رو به مثابه ی اعلام جنگ تلقی می کنن!

    • اول سلام
      دوم خیلی از نظراتتون لذت میبرم.هم کامل هم زیبا
      سوم در مورد نظرسنجی به چشم ،درباره سوالاتی که بپرسم یه نظرخواهی میکنم
      سوما امیدوارم از مطالبم استفاده کرده باشید.خوشحال یکی از مطالبم استفاده کرده
      چهارما ممنون
      پنجما یا علی مددی

  • سلام
    مصاحبه ایده مناسبیه اما
    نظرم اینه که خیلی خوب میشه برخی از سولات را دوستان مطرح کنند. اینجوری هم نکات مبهم که تو ذهنشون براشون روشن میشه و هم دوستان بیشتری در این گفتگو شرکت خواهند کرد.

    • فکر خیلی عالی هست
      حتما از نظرتون استفاده میکنم
      یا علی مددی

  • امسال شیعیان عید ندارند و بر سفره ای از سوز سینه و خون دل از شهادت برادرانشان در بحرین می نشینند

فرستادن دیدگاه

برای افزودن شکلک کلیک کنید

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette