مهر
۱۷
۱۳۹۲

فروشگاه!

فروشگاه!Reviewed by مهندس طلبه on Oct 9Rating: 4.0فروشگاه1فروشگاه آخوندی

خیلی گشنم بود،داشتم از گشنگی به فنا میرفتم.چون که صبحونه نخورده بودم.

واسه همین دو سوت رفتم فروشگاه حوزه که یه کیکی چیزی بخرم. پله های فروشگاه رو یکی پس از دیگری در نوردیدم و به سرعت تمام خودم رو به فروشگاه رسوندم.

یه کیک و شیرکاکائو برداشتم که بزنم به تن،تا بلکه کمی روشن بشم.

همون جا توی فروشگاه کیک و شیرکاکائو رو فیتیله پیچش کردم و رفت پی کارش.

بعدش نوبت حساب کردن پولش رسید.هر چی توی فروشگاه گشتم که مغازه دار رو پیدا کنم که پول رو بهش بدم ،هیچ کس رو پیدا نکردم.

از بروبچ حوزه سوال کردم که جریان چیه،ملتفت شدم که اکثر مواقع فروشگاه مغازه دار نداره و درش بازه.خودت باید جنس هایی که میخوای برداری و خودتم پولش رو بذاری توی دَخل!

همه شما رو به مغازه های بدون مغازه دار میسپارم

یاعلی مددی

———————————————–

سلام به بروبکس عزیز

رفقا شرمنده دیشب نرسیدم مطلب بذارم،ببخشید

خب دیگه بگذاریم و بگذریم…

التماس دعا

یاعلی مددی

۱۷/۰۷/۹۲

      مطالب مرتبط

درباره نویسنده:

من متولد شهر مقدس تهرانم! پدرم پزشک و مادرم استاد دانشگاه هستند و خودم هم در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر(Computer) گرایش نرم افزار (Software) تحصیل کردم. بعد از اتمام لیسانس به عللی مسیر زندگیم عوض شد و تصمیم گرفتم دانشگاه رها کنم و دیگه ادامه تحصیل ندم و بیام حوزه...

۵۳ دیدگاه + فرستادن دیدگاه

  • درود بر سید خدا

  • میگم این برادر بیچاره چقققققققققققققدر دق ودلی داشت…
    جالبه که با این همه بدبختی که اگه راست میگه داره چطور میاد برای پستهای دیگران پیام که چه عرض کنم انشا مینویسه با موضوع :کل بدبختی بیندازید

  • سلام،اتفاقا فروشگاه حوزه ما همینطوری بود. خودت هم خریداری هم فروشنده. فقط باید بدونی،”هو الناظر”.

  • سلام عزیز
    لطفا سایت عالمون را معرفی بفرمائید
    http://www.alemoon.net/index.php

  • سلام
    این مطلب رو وقتی میخونی حس قشنگی به آدم دس میده!!…چه جالب
    زیباییها وقتی به اوج میرسن واقعاانسان جوانه میزنه…
    التماس دعا

    • سلام
      محتاجیم به دعای همه دوستان
      یاعلی مددی

  • دل خوش هم چیز خوبیه .. ای بابا من و خانواده ام از نداری و بیچارگی همین روزهاست که تلف بشیم اونوقت شما ها چه سایتها که راه نمیندازین و وقت تلف نمیکنین!
    Big Frown

    • خب دوست عزیز اونقدر پول واسه اینترنت دادی که به این وضع افتادی!شما که نون شب نداری چرا توی اینترنت میگردی!
      جای پول اینترنت و برقی که مصرفی میکنی ،برو ۵۰۰ تومن نون بخر و بزن به تن که روشن بشی!
      واااااالااااا
      یاعلی مددی

      • آخه بنده ی خدا، وقتی میگم دلت خوشه و از بیچاره های دورو برت هم خبری نداری واسه همینه!!!
        من مثل تو کارشناس کامپیوتر نیستم ولی توانایی هام از تو یکی بیشتره دلخوش ولی خب هرجا میرفتم کاری کنم حقمو میخوردن، دادگاهی هم نیست که بخواد حق مظلوم از ظالم بگیره، منم آدمی نیستم که بخوام همرنگ این جماعت شم، فعلاً روی ماشینی کار میکنم که اگر مشکلی پیش نیاد برای ماشین، توی این شهر خراب شده خرج زن و بچه رو هم باهاش نمیشه داد، بابامم دکتر و مامانمم استاد دانشگاه نیستن، غصه ی اینها هم به توی سبد غصه های خانوادگی مون بوده و هست همیشه. پول اینترنت رو گدایی نمیکنم که بدبختها بیان برام تعیین تکلیف کنن! تو که نمیدونی مردم دورو برت چطور دارن میمیرن خیلی بیجا میکنی اسم ذوالفقار رو بی ارزش میکنی. پدرم یه معلم زحمت کش بود که تا بازنشسته شد جای اینکه پولشو بدن بهش بره زندگیشو کنه ، همون اندک پول بازنشستگی ش که فقط ۱۹ میلیون بوده رو در طول چند سال بهش دادن که اصلا بنده خدا نفهمید که از کجا اومده و چی شده.. یکی مثل پدرم که ۳۰ سال برای آموزش و پرورش واقعا زحمت کشید، بایست بیافته گوشه بیمارستان و فقط چند ماه بعد از بازنشستگی ش عمل قلب باز کنه… حالا هم با مرض قندش داره دست و پا میزنه که نکنه با حق الناسی که گردنشه از دنیا بره. آدم دلخوش؟! اگه نمیدونی بدون که پدرم از پرخوری و شکم بارگی دچار این مشکلات نشده، از استرس و غم و غصه ای که برای تو امثال تو خورده که آدم بشین یه روزی به درد مردم تون بخورین به این روز افتاده. آدم دلخوش؟! از مادرم بگم که اونم معلم بود و اون هم یه رگ قلبش بسته ست و یه رگ قلبش هم تنگ شده. حق بازنشستگی اونو هم به همون روش دادن که نفهمید چی شده. البته حالا که فکر میکنم میبینم که شما از این دلتون خوشه که دارین به حال بیچاره هایی مثل اینها میخندین. از برادرم هم بگم که یه عمر حمالیه این بازاری و اون بازاری رو کرده و خفت و خواری رو تحمل کرده به امیدی که یه روزی بتونه روی پای خودش وایسته ولی غافل از اینکه که اینطور توی سرش میزنن همین بازاریها و اینطور بدبختش میکنن که نتونه از جاش هم پاشه، شما ها دلخوشا رو چه به این چیزا. براتون بازار یعنی فشار دادن روی گلوی یه عده مظلوم که وقتی برای گرفتن حقشون به دادگاه های مثلا اسلامی ایران میرن چون دستشون به جایی بند نیست فقط به بغض توی گلو و قلب رنجیده بدرقه شون میکنن که از همون راهی که اومدن برگردن. دلخوش جان شما رو چه به این مردم؟! Big Frown از خواهرم بگم توی شهر غریب داره زندگی میکنه که نه امکاناتی هست براشون و نه مدرسه ای مناسب برای بچه ها و نه بیمارستان و دکتر متخصص برای درمان مردمش، اینم از بیچارگی به اونجا کشیده شده فکر میکرده اونجا برای شوهرش کاری پیدا میشه ولی نگو که آدم توو سری خور همیشه و هرجا باشه یه سری مزدور ظالم و دلخوش هستن که همش توی سرش میزنن چون مملکت دست اوناست و قدرت دارن و ثروت دارن! آدم دلخوش از خواهر کوچیکم بگم که فقط با چندتا بالشت و چندتا دیگ به عنوان جهیزیه خونه بخت رفته که خدا به اون و شوهرش سلامتی بده که خدا لطفی به خانواده مون داده که همدیگه رو دوست داریم و داماد و عروسهای خوبی نصیبمون شده.. همیشه خدا رو شکر به خاطر این چیزایی که به ما داده و به دیگران نداده و لعنت خدا بر اون دلخوشایی که زندگی مردمو توی استرس و بدبختی میذارن و با سه برابر و چهار برابر کردن اجناس نفس این مردم رو بریدن.
        آدم دلخوش بی ادب؟! تو با همه اینطوری صحبت میکنی؟ تویی که ادعات میشه پدر و مادرت تحصیلکرده و باشعور هستن چرا اینطوری تربیت شدی؟ خیلی وضعت خرابه به خودت بیشتر توجه کن. توی همون حوزه فکر نکن میتونی خودتو بسازی ، من بااین حوزویا سروکار دارم با این ماشینی که دارم هر روز هر روز اینها رو به حوزه جابجا میکنم و توی ماشین همه جور شیخ و همه جور طلبه ای میبینم و صحبتهاشون رو میشنوم. همه مدل هستن توی حوزه. یادت باشه حوزه ای که نتونه از داخل خودشون رو آدم کنن رووش نمیشه حساب کرد مراقب باش توی همیچین جایی بزرگ نشی واسه آینده ت میگم! دلخوش؟! یه خورده دیدتو وسیع تر کن. زندگی ما خوبه ، بدبختهایی توی این مملکت هستن که اصلا صحبتی نمیشه راجع بهشون داشت. واقعا وحشتناکه. همه ی دنیا هم همینه ولی از مملکت اسلامی توقع اینطور آدمها رو نمیره. دلخوش؟! به اون رفیق رفقات بگو یه فکری به حال این مردم کنن، من که از بس گفتم خسته شدم چرا چون حرفم خریدار نداره چون لباس نو تنم نیست که شخصیت بیاره برام از نگاه این حوزویا، اینها کرایه شون رو با اکراه میدن به من چه رسد که بخوان کاری از پیش ببرن برای من و امثال من. تو هم مثل همونهایی فرقی باهاشون نداری. از صحبتت میشه به شخصیتت پی برد. کاش توی حوزه روی فهم و شعور آدم ها بیشتر کار بشه. اینو هم میگم امروز صبح بهشون ولی میدونم که فایده ای نداره.
        من هنوز که هنوزه عکس رهبر رو هم توی خونه نزدم ، پیش خودم میگم که نکنه به خاطر نداری و بدبختی یه کاری کنم که فردا به اسم اسلام و رهبر تموم شه. حالا شما ها که کارتون خیلی سخته تعجب میکنم اینطور بی واهمه و بدون دغدغه هر طور بخواین حرف میزنین. نگران آینده تم دلخوش؟!
        خدا رو به خاطر همه ی داده ها و نداده هاش شکر. خدا رو شکر من جای تو نیستم و تو هم جای من. دلخوش؟! رفتی حوزه اول از همه سلام کن
        به قول یه بنده خدایی:
        ای دل غمیگن مباش، مولای تو علی ست. یا علی

        • سلام اخوی
          خودت اتهام وارد کردی و خودتم حکممون رو صدار کردی و خلاص!به قول شاعر:
          خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!
          بگذریم
          اگه اینایی که گفتیم هستم،ان شاالله که آدم بشم،واسم دعا کن
          اگه اینایی که گفتی نیستم و تهمت زدی،خدا از گناهانت بگذرد
          یاعلی مددی

    • سلام
      واقعا متعجبم چه آدمایی پیدا میشن!!…خیلی ببخشید بعضی مواقع یه جاهایی احساس وعقل به آدم میگه هرچی تو دلته بریز بیرون
      اولا حرفای شما کاملا ضدونقیضه…شکوه از زندگی ومشکلات منافات داره با شکر گفتن خدا
      دوما..شما کاملا ناشکریدمشکلات ایشون چه ربطی به شما داره؟!قرار نیست من کار کنم بریزم تو شکم یکی دیگه!…جسارت نباشه مثال زدم!اولا ایشون علمی که دارن بکار گرفتن وتو راه درستش بکار گرفتن اگه با علمم کار نکنم پس چرا یادگرفتم؟قضاوت خوب نیست شاید ایشون به نداشته ها هم سر بزنن.این دنیا برا موندن نیست همه مشکلات دارن فقط نیاز به یه راهنمای فکری داریم که چطوربا مشکلات دست وپنجه نرم کنیم…اوووووووووووووووه من ایقد مشکلات دارم که هرکی جای من بود دیوونه میشد اما همیشه شادم چون من خدا روتو مشکلاتم پیدا میکنم
      میگن اگه مشکلی تو زندگیمون پیش اومد بدونید که اون مشکل دست خداست تو زندگیمون جلوی مشکلات بزرگتر!!!
      این دست مثل سپریه جلوی چشمان شما………… وقتی یه چاقوبه طرف چشمان پرتاب میشه مانع از صدمه رسوندن میشه اگه چشم خدای ناکرده نابینابشه دیگه قابل بازگشت نیست پس این دست مانع ازبروز مشکلات بدتری خواد شد که شاید زیانهای جبران ناپذیری را تو زندگی به مابرسونه
      سوما شما اول یه کم ادب حرف زدن رورعایت نکردین وحرفتون توهین آمیز بوده
      البته اینم درک وبصیرت میخواد که بفهمیم طرفمون داره تو سایت به نفع خودش کار میکنه یا نه وظیفه اصلیشم در نظر گرفته!!!!
      ان شاالله خدا همه مریضارو شفا بده ودرک قشنگی از زندگی به ما بده
      یا علی مدد

      • ببخشید اصلاح میکنم
        دوما شما کاملاناشکرید….مشکلات شما چه ربطی به ایشون داره؟!

  • سلام
    خوش بحالتون
    ما که اصلا فروشگاه نداریم و اکثرا روزا نفله هستیم!

  • سلام
    بوفه حوزه ما هم کلا فروشنده نداره سیدی .
    وومن الله توفیق

    • سلام سیدی
      بابا کجایی؟
      دیروز دوست امروز آشنا! فردا چی میشه؟
      یاعلی مددی

  • سلام
    خیلی جالب بود ادبیات شما هم خیلی جالب هست!!!!!
    زیاد به سایت شما سر میزنم مطالبتون بسیار جالب هست و صدالبته اسم سایتتون

    • سلام
      خداروشکر که براتون جالب بود.
      ان شاالله همیشه همین جور باشه…
      یاعلی مددی

  • سلام علیکم
    مطلب بسیار عالی بود. و این نشون میده که اون بنده خدا به اندازه چشمشون به افراد مومن اطمینان داره و باید بهشون احسنت گفت.
    التماس دعا

    • سلام علیکم
      اره خب.اگه اطمینان نداشت عمرا این کار رو میکرد.چون ریسک بزرگیه
      یا علی مددی

  • اجتماعی که درک درستی از دین و زندگی داشته باشند، همین اتفاقات در آن رخ می دهد، به امید ظهور مهدی(عج)
    به استقبال غدیر رفته ام دوستان بیایند خوشحال می شویم البته آقا سید شما که باید عیدی بدهید، عید سروری مولایمان است دیگر.

  • سلام..اتفاقا تو حوزه ی ماهم همچین چیزی هست؛البته نمیشه گفت فروشگاه بیشتر بهش میخوره بوفه باشه ولی همی حالت داره که هرچی میخوای برمیداری و پولش هم میذاری تو جعبه مخصوصش..
    بالاش هم نوشتن:”اینجا خریدار و فروشنده خود شمایید”.
    بنظرم خیلی این خوبه مخصوصا واسه طلبه ها؛یه جورایی کمک میکنه ادم خودشو بیشتر بشناسه

    • ولی حوزه ما یه فروشگاه مفصل داره!
      اره،کمک خوبیه
      بیشتر هم به مغازه دار کمک میشه،که بنده خدا میتونه راحت به درسش برسه و همش مجبور نباشه پشت دخل وایسه!
      یاعلی مددی

  • سلام

    با پست((استعداد ها را بکش)) و دو کلیپ جدید از حوزه درخدمتم

    بهم سر بزن Chic

  • امام باقر علیه السلام میفرمایند:
    تو را به پنج چیز سفارش می کنم : اگر مورد ستم واقع شدی ستم مکن ،اگر به تو خیانت کردند خیانت مکن ، اگر تکذیبت کردند خشمگین مشو ،اگر مدحت کنند شاد مشو ، و اگر نکوهشت کنند ،بیتابی مکن .
    بحارالانوار ، دار احیاء الترا العربی ، ج ۷۵، ص (۱۶۷)

    شهادت امام باقر (ع) رو تسلیت عرض میکنم.
    التماس دعا

    • ما هم به نوبه خودمون شهادت امام باقر علیه السلام رو تسلیت عرض میکنیم
      یاعلی مددی

  • هوالحق.سلام علیکم.چقد حوزه شما خوبه.ای کاش این اخلاق حسنه و همه رفتاهای حسنه حوزه علمیه تو سطح جامعه رواج پیدا میکرد.گفتید فروشگاه یاد فروشگاه محل تحصیل خودم افتادم اونجا برعکسه این قضیه است با وجود مغازه دار از جنسش کم میشه پولشم نمیدن Big Frown Frown بنده خدا مغازه دار از جیب خودش باید هزینه تخلف این عده قلیل رو بپردازه Big Frown Big Frown و رفتار این عده قلیل باعث شده عده کثیری مورد سوءظن واقع بشن.و مغازه دار هم تحمل نکرد گذاشت رفت حالا مدیر محترمون هم دنبال یکی میگردند که فروشگاه رو بهش بسپارند و تا اون موقع فروشگاه تعطیل.ای کاش یه وقتی میرسید میگفتند و مینوشتند که رذایل اخلاقی رفتند برای همیشه تعطیلات. Thinking اگه اشکالی نداره مطلبتون رو کپی بگیرم بزنم تو برد مدرسمون شاید اثری بذاره.

    • سلام علیکم
      خوبی از خودتونه!
      ان شاالله که رواج پیدا کنه!ولی اکثر مردم ما خوبند،به قول شما یه قلیل باعث ضربه زدن به اکثر مردم میشن!
      اشکال که نداره هیچ،خیلی هم خوبه
      یاعلی مددی

  • بعله دیگه…ای کاش همه بهم اطمینان داشتن وهمه روبه روی وجدان خودشون، خودشون رو بیدار میپنداشتند یا بیدار میکردند….
    حس قشنگیه…

    خوش به حالبت ستار(خرابات) Cry Big Frown ….

  • سلام علیکم

    اگه به طلبه های مثل خودش نخواد اعتماد کنه پس به کیا بکنه؟!

    التماس دعا

    • سلام علیکم
      به من اعتماد کنه!
      یاعلی مددی

  • سلام
    خیلی برام جالبه
    برا بار اوله که میشنوم صاحب مغازه نیستش و باید خودت پولو بذاری تو دخل
    اما این نشان از نهایت اعتماد رو داره
    چه خوب میشد اگه همه اینجور بدن
    مگه نه؟؟؟؟

  • سلام
    چه چیز خوشمزه ای خوردین Eat (یعنی من خیلی دوست دارم)
    به نظرم برای خودِ این مغازه داره هم یه حس خیلی خوبی ایجاد میشه که میتونه به شماها اطمینان کنه.
    حس خوبه دوم نصیب شماست که ایشون به شما اطمینان داره.

    من خودمم دانشگاه مجازی درس میخونم، امتحانامون مجازیه. کیف میکنم جواب اطمینان مسئولینو به درستی میدم.

    توی فروشگاه نزدیک خونه ما، خروجی خانما رو از آقایون با یه پرده جدا کردن. بعد اون پشته، کیفتو میگردن Pissed Off Pissed Off واقعا ناراحت میشم. این یه توهینه خب. بعدشم مسئلهٌ: این حس اعتماد به آقایون محله رو از کجا آوردن؟!

    در کل به نظرم این پست خیلی قشنگ بود و مثل پستای دیگه ارزش خوندن داشت.

    • سلام
      اره بد جور کیک و شیرکاکائو فاز میده.مخصوصا اگه گشنه هم باشی!
      اره انصافا حال میده،حس خوبیه.
      ولی باید صحبت کنیم کارت خون هم بذاره که خودمون کارت بکشیم.ولی متاسفانه هنوز زیارتشون نکردیم که انتقادات و پیشنهادات رو بهش بگیم
      یاعلی مددی

    • دیده بودیم دوربین مداربسته و چندین بپّا بذارن ولی این مدلیش ندیده بودیم که کیف خریدار بگردن Question

  • این مطلب اندکی تکراری به نظر می رسید
    قبلا این را ننوشته بودید آیا؟!

    • راستش این مطلب با اون مطلب ماهیتا فرق فوکوله
      اون مطلب یه نمایشگاه کتاب بود که موقتی هم بود و فقط کتاب داشت.ولی این فروشگاه دائمیه که انواع و اقسام جنس ها توش بگیر.از خوراکی تا لوازم التحریر تا مواد شوینده و غیره
      خلاصه فرق فوکوله
      یاعلی مددی

  • سلام
    وای خدای من خیلی جالب بود..واقعا لذت بردم………….

    • سلام
      خدا رو شکر که براتون جالب بود
      یاعلی مددی

  • مطلب عمیقی بودونکته ای ظریف!

    • ان شاالله هم همین جوری که فرمودید باشه
      یاعلی مددی

  • سلام فروشگاهه ساعت پنج صبحم بازه؟مثلا یه چیزی باشه تو مایه های رفع غش و ضعف بامدادی در حین کلاس حوزه مجازی و البته مفتکی بهت بدن بری. دی
    یاعلی

    • سلام
      شما میتونید از فروشگاه های مجازی حوزه مجازی مهندس طلبه خوردنی خرید کنید! البته خودنی هاش هم مجازیه Grin .مجازی هم سیرتون میکنه. Grin
      یا علی مددی

  • سلام
    ببخشیدا ولی آقای مغازه دار یه کم تنبل تشریف دارن
    خب چه کاریه؟
    کاسب باید بیاد سر کارش
    اصلا این آقا تو ساعت کاری کجا رفته؟
    اهل منزل خبر داره؟ Grin

    • سلام داش جسدی
      نه بابا،بنده خدا تنبل نیست،خودشم طلبست.درس داره
      ولی این نکته اهل منزل رو باید پیگیر شد! Grin
      یا علی مددی

  • چه جالب که اولین نفر دارم دارم نظر میدم
    چه ادم باحالی بوده این جناب مغازه دار…نه اینکه شوخی بگم واقعا به نظرم اینطوره

    یادمه ی بنده خدایی برام قبلا از محیط حوزه می گفت:
    “روزای امتحان نه مراقبی هست نه چیزی چون میدونن بچه ها اومدن صرفا برای “خدا” , پس فردا هم برای خدمت به دین “درس بخونن” در نتیجه تقلب کردن معنی نمیده ”

    احتمالا این ” اقای مغازه دار ” هم مشتریاشو خوب میشناسه…مثل خدا که هیچ وقت در مورد بنده هاش اشتباه نمی کنه..

    • دومین نفری هستید که نظر میدید! Grin
      اقای مغازه دار رو من ندیدم تا حالا،ولی یحتمل باید ادم باحالی باشه
      یاعلی مددی

  • سلام علیکم
    کاش همه جا این صداقت موج می زد.
    در این شب های ذی الحجه التماس دعا.

    • سلام علیکم
      شما هم در این شب های عزیز دوستان سایت رو از دعای خیرتون فراموش نکنید
      یاعلی مددی

فرستادن دیدگاه

برای افزودن شکلک کلیک کنید

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette