آذر
۴
۱۳۹۴

آخوندها نمی میرند۲…

آخوندها نمی میرند2...Reviewed by امیر خندان on Nov 25Rating: 5.0درباره جواب مطلب آخوندها نمی میرند .جواب شبهه داده شده.این مطلب با استفاده از استنادات علمی و دقیق در صدد پاسخگویی به شبهه و ادعای بی سند استاد دانشگاه در نقد دین و حوزه به صورت شبهه کرده است و جواب این استاد و افراد حق ناپذیر را و عناد ورز را داده است.

این هم جواب این ادعای بی سند

سلام

خوب دو هفته پیش درباره این شبهه و یا ادعای بی سند حرف زدم و استاد دانشگاهمون…حالا می خام جواب این ادعا رو بدم که چرا اخوندها این قدر عمر میکنند و نمی میرند…

روش علمی در این بحث:

خوب اداره ثبت و احوال هر سال هر ۴ سال یه سرشماری اماری از کل کشور میگیره.با یه سرچ تو اینترنت میشه آمار کل طلبه های کشور رو بدست اورد و با کمی دقت نظر نسبت انها رو به کل جمعیت کشورو حتی میشه نسبت اونها رو به نسبت جمعیت تهران سنجید تا ببینیم چند تا آخوند تو تهران بودند که استاد ما توقع مردن اونها رو داشت تا شاید این امر براش اثبات بشه که آخوندها هم میمیرند!

این در حالی هست که این استاد محترم خودشون امار تدریس می کردند و قواعد کمی اماری رو از قواعد کیفی علوم انسانی مستدل تر و قابل استناد تر می دونستن!

خوب این اولین روش یعنی روش آماری!

بحث دیگه هم بررسی سبک زندگی :

خوب از این روش هم میشه به این نتیجه رسید که آیا این ادعا مطابق با واقع هست یانه؟مثلا اگه امید به زندگی در ایران ۶۵ ساله در بین این صنف خاص امید به زندگی چقدر است و چرا ؟و یا بررسی این که متوسط سن صنف روحانیت در مرگ و میر چقدره؟

این هم باب بررسی سبک زندگی و یاعوامل موثر بر طول عمر در این صنف اون هم با شرط ثابت شدن پیش فرض هست.

آخه استاد محترمی که به قول خودتون درباره درصد کثیف بودن شیشیه های کثیف عینک آدم های عینکی تحقیق کردین،این مدعایی که هر چند وقت یه بار تکرار می کردین ارزش نداشت یه براش یه بار تحقیق بکنید!!و مساله سبک زندگیشون رو بررسی کنید!!

روش عقلی

این متنی رو که زیر مینویسم علمی نیست،کمی عقلی هست و مرتبط با سبک زندگی:

همه ما در طول روز دغدغه ها و استرس هایی داریم یکی مادی ویکی معنوی.یکی شب ها رو برا استراحت وقت مناسبی میدونه و شب زود میخوابه و صبحش برا نماز شب بیدار میشه و صبحش با ذکر خدا شروع میشه.

یکی هم شب ها با رفقاش میزنه تو خط تفریح و شب نشینی و دیر خوابیدن و نماز صبح رو لب طلایی خوندن و نیمه روز دنبال کار خودش رفتن.

یکی وقتی پیشش میشینی همش حرف پول وسکه و طلا و ارزه.یکی هم دغدغه جامعه و فرهنگ رو داره.

و انواع و اقسام متفات این سبک زندگی.

خوب فارغ از بحث ارزش گذاری این نوع زندگی ثمراتی رو به دنبال داره چه بخواهیم و چه نخواهیم چه بپذیریم و چه نپذیریم.

بهتره در مورد سبک زندگی روحانیون یه بررسی بشه تا اگه ادعایی میشه دربارشون،علتش هم دونسته بشه و با علت این معلول رو اثبات کنیم.

____________________________________________________________

*بیایید حق پذیر باشیم.اولین مرحله تقوا پذیرش حق هست.

**حتی وسایلم از جمله کوله و کفش راهی کربلا شدن ولی،حسین جان همه دارند به پابوسی تو می آیند طبق معمول من بی سر وپا جا ماندم

***رفقای راهی زیارت اربعین التماس دعا

      مطالب مرتبط

درباره نویسنده: امیر خندان

اهل کاشانم… فارغ التحصیل کارشناسی جامعه شناسی یا همون سوسیولوژی sociology.چهار سال نظریات “مخلوقات”رو خوندم و حالا به دنبال نظریات”خالق”

۱۱ دیدگاه + فرستادن دیدگاه

  • مرگ بر اخوند و اخوند پرست

  • ما در اسلام روحانیت نداشیم.
    روحانیت یه فرقه ی جعلیست که توسط انگلیسیها از مسحیت وارد اسلام شده و همون کاری رو با دین کرده و میکنه که پدران روحانی و کلیسا با دین کردن. یعنی حذف دین از کلیه ی شئون زندگی مردم.
    نتیجه ی ناموفق حکومت غیر اسلامی ایران سبب حذف دین از صحنه ی سیاست هم شده و خواهد شد.
    آخوند مدتهاست بین مردم مرده و اگه شما سر از شهر بزفی قم و حجره ی برفیتون خارج کنین و بتونید مثل مردم عادی زندگی کنین این واقعیت رو با تمام وجود لمس خواهید کرد.

    • دقیقا همینطوره
      اگه ملت ما کمی تاریخ مطالعه میکردن اینجوری به اسم اسلام کلاه سرشون نمی رفت
      آخوند و حوزه علمیه از زمان شاه عباس صفوی شکل گرفت…

    • عجب حرف مسخره ای! !
      کسانی که دین را ترویج می کنند را اینطور متهم می کنید!!!!
      مثل کسانی حرف می زنید که خودشان را به مردن زده و نمی خواهند چیز دیگری بفهمند.

  • سلام
    من شخصیت هایی برام جالبه که هم اخوندها رو قبول ندارن و هم مثلا یه سخنرانی ساختگی از یه اخوند رو بر ضد مثلا رهبری به کار میبرن و تاییدش میکنن.
    مثلا یکی دو روز پیش یه سخنرانی احتمالا ساختگی از حاج اقا نقویان بر ضد رهبری شنیدم که اولش خیلی شوکه شدم. بعد تو بحثی که پیش می اومد همه چی رو قاطی میکردن پول نفت و دزدی های بیت المال و کل حکومت.
    اخرشم به من میگفتند احساساتی برخورد میکنی. از احساساتتون و از شهدا و اسلام سوء استفاده کردن که خودشون حکومت کنند!!!

  • اتفاقا امروز با یکی سر مسائل دینی و سیاسی بحثم شد .
    اعصابم خراب که چرا انقدر رو حرفای غیر منطقی خودشون پا فشاری میکنن!! (البته اکثرا هر چی جو جامعه بگه رو تکرار میکنن )
    اتفاقی گفتم یه سری به سایت شما بزنم (تو لیست سایتهام بودید)
    مطلب رو خوندم بدجور به دلم نشست .
    من هر چی دلیل میاوردم ، اونا همش تمسخر و جریان یه آخوند که اشتباه بزرگی کرده بود رو هی به رخ میکشیدن !! (البته ما هم گاهی سوتی های خیلی بدی میدیم ! )

    کاش به این هم بپردازید که چرا اینجورین که زیاد هم هستن ! دلیلش چیه ؟؟ که حتی یه استاد آمار هم از نظر علمی حرفشو اثبات نمیکنه ؟؟؟

    خیلی ممنون .

  • سلام برادر
    با افتخار لینک شدید
    با مطلب آخوند بشیم یا نه بروزم

  • سلام داداش جون خداقوت ایام سوگواری تسلیت،چند یکی روحانیون به من گفت با گذرندون چندکتاب یکی دو تاییدیه ظرف۶ماه حوزه پایه ۷رو میده شمادرباره این طرح اطلاع دارید؟باتشکرارادتمندشمابهرامی

    • سلام اخوی
      بشنو و باور نکن
      به یاد خدا باشید…

      • سلام داداش جون منظورم ماده ۱۰ بود؟!

  • با سلام و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی
    بنده با مدرک لیسانس و ۳۴ سال سن امسال وارد حوزه شدم و در یکی از حوزه های شهرستان مشغول. می خواستم شرایط مدرسه ی معصومیه برای پذیرش افرادی با شرایط من چطوره ؟

    ممنونم

فرستادن دیدگاه

برای افزودن شکلک کلیک کنید

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette